Általános szerződési feltételek

  1. Bevezető rendelkezések

Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Tökéletes szerelem – Dokonalá Láska s.r.o. (a továbbiakban: Dokonalá Láska s.r.o. ) webáruháza, a https://tokeletesszerelem.hu/ (a továbbiakban: Weboldal) használati feltételeit és a Weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő vásárlókkal (a továbbiakban: Vásárló) létrejövő szerződések Dokonalá Láska s.r.o. által meghatározott szerződéses feltételeit, így a szolgáltatás igénybevételével, teljesítésével és az attól történő elállással kapcsolatos legfontosabb információkat tartalmazza.

Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a Weboldalon keresztül történik. A Weboldalon keresztül történő rendelés során elektronikus szerződés jön létre a Vásárló és a Dokonalá Láska s.r.o. között. (A Dokonalá Láska s.r.o. és a Vásárló a továbbiakban együttesen: Felek.) A Weboldal használatával a Vásárló jelen ÁSZF rendelkezéseit tudomásul veszi, elfogadja, és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

A Weboldal használatával és az azon keresztül nyújtott szolgáltatások igénybevételével kapcsolatban megvalósuló személyes adat kezelésről szóló tájékoztatásunkat az Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza.

A Weboldal tulajdonosa és üzemeltetője a Dokonalá Láska s.r.o.

 

  1. A Dokonalá Láska s.r.o. elérhetőségei

 

Adatai és elérhetőségei:

  • Székhely és postai cím: Slámova 38/8, Nedvězí u Říčan, 103 00 Prága
  • Bejegyző bíróság: Prágai Törvényszék Cégbírósága
  • Cégjegyzékszám: Cg. 218136
  • Adószám: HU 30632695-2-51
  • Honlap: www.tokeletesszerelem.hu

Webshop ügyfélszolgálat elérhetőségének ideje és módjai:

  • E-mail: info@tokeletesszerelem.hu
  • Telefonszám: +36 70 745 6200 (munkanapokon 12:00-16:00 között)
  1. Jelen ÁSZF hatálya, alkalmazandó jog

A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a Weboldalon keresztül történik. A fent megjelölt internetcímen elérhető Weboldalt üzemeltető Dokonalá Láska s.r.o. Csehországból nyújtja szolgáltatását, a Weboldalon nyújtott szolgáltatás Magyarországra irányul.

A szolgáltatás nyújtására, valamint a Vásárlóra – a szolgáltatás igénybevétele során – e szerződés keretein belül a magyar jog irányadó és alkalmazandó, különös tekintettel a következő jogszabályokra:

  • az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényre (a továbbiakban: Elkertv.),
  • Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényre (a továbbiakban: Ptk.),
  • a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvényre (a továbbiakban: Fgytv.),
  • a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet,
  • az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletre.

A Dokonalá Láska s.r.o. fenntartja a jogot a jelen ÁSZF és a Weboldal használati feltételei egyoldalú megváltoztatására való jogát előzetes értesítés mellett, melyet a Weboldalon tesz közzé. A módosított rendelkezések csupán a módosítást követően leadott megrendelésekre alkalmazandók.

  1. A szerződéskötéssel kapcsolatos általános információk, a Vásárlók körének meghatározása

A Weboldalon keresztül termékértékesítés kizárólag fogyasztók (az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személyek) és végfelhasználóként eljáró egyéb jogalanyok, mint Vásárlók részére történik. Továbbértékesítés céljából leadott megrendelésekre a Weboldal nem vehető igénybe.

A Dokonalá Láska s.r.o.-nak jogában áll visszautasítani minden olyan, Weboldalon keresztüli szerződéses ajánlatot, melynél gyanú merül fel arra vonatkozóan, hogy azt továbbértékesítés céljából, nem végfelhasználóként eljárva tette meg a Vásárló.

A Weboldalon elérhető termékekre vonatkozó adás-vételi szerződés kötése elektronikus úton, a leadott megrendelés útján lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon. Egyéb módon, ideértve a telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendelést a Dokonalá Láska s.r.o. nem fogad el. A rendeléssel kapcsolatos tájékoztatást a Dokonalá Láska s.r.o. elektronikus úton küldi el a Vásárlók részére.

Az elektronikusan leadott megrendelés útján megkötendő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A megkötött szerződés tartalmát ugyanakkor a Dokonalá Láska s.r.o. archiválja, és utólag hozzáférhetővé teszi.

A szerződéskötés nyelve a magyar.

A Dokonalá Láska s.r.o. nem fogadott el és nem veti alá magát semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek, amely jelen ÁSZF szerint kötött szerződésekre vonatkozna.

  1. A megrendelés menete

A Vásárló a Weboldalon kiválasztott terméket az adott terméknél megjelenő „Kosárba teszem” feliratra (Kosár ikonra) kattintva tudja a virtuális kosarába helyezni.

A Dokonalá Láska s.r.o. gondos eljárása esetén is előfordulhat, hogy egy-egy termék ára a Weboldalon hibásan kerül feltüntetésre. Ha a Vásárló a hasonló termékek szokásos ára alapján alappal feltételezheti, hogy a feltüntetett vételár hibás, kérjük, hogy a terméket ne helyezze a Kosárba, hanem haladéktalanul vegye fel a kapcsolatot a Dokonalá Láska s.r.o. Ügyfélszolgálatával a 2. pontban rögzített elérhetőségek valamelyikén, hogy a helyes vételárról meggyőződhessen. A nyilvánvalóan hibás vételáron leadott megrendelést a Dokonalá Láska s.r.o. nem köteles teljesíteni.

A vásárlás során Kosárba helyezett termékeket a Weboldal jobb felső sarkában található

Amennyiben a Vásárló a vásárlást befejezte, a kiválasztott és Kosárba helyezett termékek megrendelését a Kosár felületéről tudja indítani a „Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva.

A számlázási és szállítási adatok megadása után, szintén a Pénztár oldalon a Vásárló kiválaszthatja az általa preferált fizetési módot. A választható fizetési módokkal kapcsolatos részletes tájékoztatást a jelen ÁSZF alábbi, 8. pontja tartalmazza.

A fizetési mód kiválasztását követően a „Megrendelés elküldése” gombra kattintva továbbíthatja rendelését a Dokonalá Láska s.r.o. felé.

Adatbeviteli hibák javítása: a “Megrendelés elküldése” gombra kattintást megelőzően a Vásárló a “Pénztár” oldalon a megadott adatokat az adott mezőre visszakattintva szabadon módosíthatja, javíthatja. Kérjük Vásárlóinkat, hogy a “Megrendelés elküldése” gombra kattintás előtt mindenképp győződjenek meg a megadott adatok helyességéről.

A megrendelés leadását követően a Vásárló által megadott adatok kivételes esetben, legfeljebb a megrendelés  Dokonalá Láska s.r.o. általi teljesítését megelőzően módosíthatók a  Dokonalá Láska s.r.o. Ügyfélszolgálatának 2. pontban részletezett elérhetőségein keresztül. A Vásárló elfogadja és tudomásul veszi, hogy az olyan teljesítési késedelemért, teljesítés során felmerülő hibáért, amely a Vásárló által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra, email fogadására nem alkalmas email elérhetőség megadására vezethető vissza, felelősség nem terheli a Dokonalá Láska s.r.o.-ot.

  1. Ajánlati kötöttség, a szerződés létrejötte

A Vásárló a Megrendelés elküldése gomb megnyomásával a jelen ÁSZF rendelkezéseit magára nézve elfogadja, és kötelező ajánlatot tesz a megrendelt termék(ek) megvásárlására (ajánlati kötöttség), azaz ebben a pillanatban a Vásárlónak fizetési kötelezettsége keletkezik.

A véglegesített megrendelés leadását követően a Dokonalá Láska s.r.o. késedelem nélkül, de legfeljebb 48 órán belül email útján igazolja vissza a megrendelést. A Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól és a szerződés teljesítésére nem kötelezhető, ha a megrendelés visszaigazolása a megrendelés leadását követő 48 órán belül nem érkezik meg. A visszaigazolás tartalmazza a megrendelt termékek felsorolását és azok bruttó árát, a Vásárló számlázási és szállítási adatait, a megrendelt termékeket kiszállító közreműködő vállalkozás adatait.

A megrendelés  Dokonalá Láska s.r.o. általi, fentiekben részletezett visszaigazolásával a Felek között létrejön a szerződés. A szerződés elektronikus úton, távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz útján, távollévők között kötött szerződésnek minősül. A jelen ÁSZF a szerződés elválaszthatatlan részét képezi. A jelen ÁSZF által nem szabályozott kérdésekben a Ptk., illetve az Elkertv. szabályai az irányadóak. Amennyiben a Vásárló a vonatkozó hatályos törvényi szabályozás értelmében fogyasztónak minősül (jelenleg hatályos meghatározás: a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy), úgy a szerződésre a jelen ÁSZF által nem szabályozott kérdésekben a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet megfelelő rendelkezései is alkalmazandók.

A megrendelés visszaigazolását követően a  Dokonalá Láska s.r.o. kiszállítást végző partnere egy külön e-mailben tájékoztatja a Vásárlót a megrendelése kiszállításának további részleteivel kapcsolatban.

Ha  Dokonalá Láska s.r.o. legnagyobb gondossága ellenére a visszaigazolt megrendelésben szereplő egy vagy több termék szállítása nem lehetséges, köteles erről a Vásárlót haladéktalanul tájékoztatni, valamint Vásárló által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni.

 

  1. Fizetési feltételek

Packeta – szállítás átvételi pontra 

Szállítási költség: 1 560 Ft áfával

Packeta – házhozszállítás

Szállítási költség: 1 890 Ft áfával

Packeta – házhozszállítás magyar postával/MPL

Szállítási költség: 2 530 Ft áfával

Ingyenes szállítás

13 000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes a szállítás!

FIZETÉSI MÓDOK

Online bankkártyás fizetés

A pénztárból átirányítunk a fizetési átjáró oldalra, ahol ki tudod fizetni a megrendelését. Sikertelen fizetés esetén visszairányítunk a tokeletesszerelem.hu oldalra, és választhatsz másik fizetési módot, vagy megpróbálhatod újra a bankkártyás fizetést.

Utánvét

A küldemény átvételekor készpénzben kell kifizetned a futárnak, vagy az átvetéli ponton.

Banki átutalás

A megrendelését banki átutalással is fizetheted. A megrendelés kifizetéséhez szükséges adatokat e-mailben küldjük el.

Bankszámlaszám: 10300002-13340331-00014906

MKB Bank Nyrt.

IBAN: HU86103000021334033100014906

SWIFT: MKKBHUHB

  1. A termék átvétele és számlázás

A megrendelés átvétele – a Vásárló választása szerint – házhozszállítással, vagy csomagpontra szállítással történik.

Házhozszállítás és csomagpontra való kiszállítás:

A  Dokonalá Láska s.r.o. csak Magyarország területén belüli címre vállal házhozszállítást. A házhozszállítást a Packeta csomagszállító végzik.

A házhozszállítás és a csomagpontra való szállítás díja: 13.000 Ft bruttó megrendelési érték felett díjmentes. A Vásárló a termék(ek) átvételét megelőzően köteles a kiszállított termék(ek)et tételesen megvizsgálni, beleértve azok mennyiségét és külső sértetlenségét.

Amennyiben a termékek megfelelnek a megrendelésben foglaltaknak, a termékek átvételét a Vásárló egy erre szolgáló nyilatkozat aláírásával igazolja, amely tanúsítja, hogy a megrendelt termékeket a Vásárló a megrendelésnek megfelelő mennyiségben, sértetlenül átvette.

Amennyiben a Vásárló az átvétel során azt észleli, hogy a megrendelt termék(ek) nem a megrendelt mennyiségben kerültek kiszállításra, vagy sérülést észlel a terméken vagy a csomagoláson, abban az esetben a kiszállítást végző szolgáltatótól jegyzőkönyv felvételét kell kérnie. Ha a termék az átvétele során láthatóan sérült, a termék visszavételét és a megfelelő csereterméket természetesen minél hamarabb díjmentesen biztosítjuk. A csomag átvételét követően észlelt külső sérüléssel vagy az átvételt követő mennyiségi kifogással kapcsolatos reklamációt a kiszállításkor felvett jegyzőkönyv hiányában azonban a  Dokonalá Láska s.r.o. nem tud elfogadni.

Minden szállítási módra érvényes közös rendelkezések

A megrendelt termékek vételáráról (és amennyiben felszámításra kerül, a szállítási költségről) a  Dokonalá Láska s.r.o. a Vásárló részére elektronikus számlát állít ki, melyet a megrendelt termékekhez mellékelten a kiszállítás során juttat el a Vásárló részére.

Az adott megrendelés kiszállítását végző partner szolgáltató nevéről és elérhetőségéről a Vásárló a megrendelés visszaigazolása e-mailben kap tájékoztatást. A megrendelés visszaigazolását követően a  Dokonalá Láska s.r.o. kiszállítást végző partnere egy külön e-mailben tájékoztatja a Vásárlót a megrendelése kiszállításának további részleteivel kapcsolatban.

A megrendelés  Dokonalá Láska s.r.o. által történő kézhezvételt követő lehető legrövidebb időn belül kerül kiszállításra. A  Dokonalá Láska s.r.o. törekszik arra, hogy a kiszállításra maximum 10 munkanapon belül sor kerüljön. Az aktuálisan rendelkezésre álló raktárkészlettől függően az egyes termékek várható szállítási idejéről az adott termék adatlapján tájékoztatjuk Vásárlóinkat. Abban az esetben, ha a Vásárló több terméket rendel meg, a szállítási idő a leghosszabb szállítási idejű termékhez igazodik, tekintettel arra, hogy az egy rendelés során leadott termékek egyszerre kerülnek kiszállításra a Vásárló részére.

A kiszállítás várható ideje a  Dokonalá Láska s.r.o. által a megrendelési folyamat során adott eltérő tájékoztatás hiányában jellemzően a megrendelés leadását követő 1-3 munkanap. Akciós időszakokban a megnövekedett rendelés szám miatt a kiszállítási idő megnövekedhet.

A kiszállítás pontos napjáról (és házhozszállítás esetén annak időintervallumáról) a kiszállítást végző szolgáltató tájékoztatja a Vásárlót.

A megrendelt áru átvétele a Vásárló által megadott szállítási címen, illetve a csomagpontokon vagy a csomagterminálból a Vásárló kötelessége és felelőssége. Amennyiben a Vásárló nem tudja személyesen átvenni a megrendelt árut, köteles gondoskodni róla, hogy más, megfelelően feljogosított személy az árut átvegye. Amennyiben a kiszállítás a Vásárlónak felróható okból kétszer sikertelen, a  Dokonalá Láska s.r.o. választása szerint jogosult a kézbesítés újbóli megkísérlése mellett a sikertelen kiszállítások díját a Vásárlónak felszámítani, vagy a szerződéstől elállni, és a sikertelen kézbesítések díját a visszatérítendő vételárból levonni.

A megrendelt termékek vételáráról (és amennyiben felszámításra kerül, a szállítási költségről) a  Dokonalá Láska s.r.o. a Vásárló részére elektronikus számlát állít ki, melyet tartós adathordozón, elektronikus úton, a Vásárló által megadott e-mail címre megküldve juttat el a Vásárló részére.

  1. Árak,Kedvezmények

A termékek ára és a feltüntetett kedvezmények a webáruház felületén kerülnek meghatározásra, és visszavonásig érvényesek. A webáruházban megjelenő árakat és kedvezményeket csak a  Dokonalá Láska s.r.o. Webshop oldalán leadott rendelések esetén biztosítjuk. A  Dokonalá Láska s.r.o. Webshopban megjelenő árak és akciók eltérhetnek az üzletekben megjelenő áraktól és akcióktól, illetve kizárólag az egyes üzletekre vonatkozó áraktól és akcióktól.

A Weboldalon elérhető akciós termékek esetében az egyedi akciós ár a készlet erejéig tart.

Kedvezmények (egyedi/törzs) összevonására, halmozására nincs lehetőség.

A  Dokonalá Láska s.r.o. azon Felhasználók részére, akik a Weboldalon profilt létrehoztak és a hírlevélre is feliratkoztak, üdvözlőajánlatot, illetve egyéb kedvezményeket (például szállítási díjkedvezmény, visszatérő vásárló kedvezmény, stb.) biztosíthat online kupon formájában a Weboldalon megjelenő felugró ablakokon keresztül vagy e-mailben. A kedvezmény jellegét és felhasználásának feltételeit az adott online kupon tartalmazza.

  1. Termékszavatosság
  • Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Termékszavatossági joggal Ön akkor élhet, ha Ön kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje – azaz fogyasztónak minősül.

  • Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

  • Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

  • Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

  • Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával (pl. Dokonalá Lásak s.r.o.) szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

  • A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania. Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

  1. Kötelező jótállás
  • Milyen esetben élhet Ön a jótállási jogával?

A Dokonalá Láska s.r.o.-ot hibás teljesítés esetén az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet 1. mellékletében felsorolt új, 10.000,- Ft eladási ár feletti tartós fogyasztási cikkek tekintetében jótállási kötelezettség terheli, amennyiben Ön a Ptk. szerinti fogyasztónak minősül. A Ptk. szerint fogyasztó a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

  • Milyen határidőben érvényesítheti Ön jótállási igényét?

Ön a jótállási igényét a termék értékétől függő hosszúságú jogvesztő határidőn belül érvényesítheti, mely határidő a termék átadásától, vagy ha az üzembe helyezést a  Dokonalá Láska s.r.o. vagy megbízottja végzi, az üzembe helyezés napjával kezdődik.

A jótállás időtartama:

  1. a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
    b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
    c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

Kijavítás esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a javításra átadás napjától kezdve azzal az idővel, amely alatt a fogyasztó a fogyasztási cikket a hiba miatt rendeltetésszerűen nem használhatta.

  • Önt milyen jogok illetik meg a jótállás alapján?

Ön jótállás esetén, jótállási jegyével – elsősorban, választása szerint – kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Dokonalá Láska s.r.o. -nak a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a jótállási igény teljesítésével Önnek okozott érdeksérelmet.

Ha a  Dokonalá Láska s.r.o. a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének megfelelő határidőn belül nem tud eleget tenni, illetve ha Önnek a kijavításhoz /kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt, Ön – választása szerint – a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a  Dokonalá Láska s.r.o. költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy elállhat a Szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Ön a jótállási igényét választása szerint a  Dokonalá Láska s.r.o. székhelyén, bármely üzletében, és a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgáltatónál közvetlenül is érvényesítheti.

A jótállási igény érvényesítésével kapcsolatos további részletszabályokat a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmazza.

  • Mikor mentesül a  Dokonalá Láska s.r.o. a jótállási kötelezettsége alól?

A  Dokonalá Láska s.r.o. jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

  1. Elállás

15.1. Elállási jog gyakorlása

Amennyiben Ön fogyasztónak minősülő Vásárló, a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a továbbiakban: Korm. rendelet) értelmében Ön jogosult a szerződéstől 14 napon belül indoklás nélkül elállni. A Korm. rendelet értelmében fogyasztó az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

Ön indokolás nélküli elállási jogát a termék kézhezvételétől (több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott termék kézhezvételétől) számított 14 napon belül gyakorolhatja. Kézhezvétel napjának az a nap minősül, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi.

Ön a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a  Dokonalá Láska s.r.o. részére postán ajánlott küldeményként, vagy a info@tokeletesszerelem.hu e-mail címre elektronikus levél formájában a fenti határidőn belül. Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt postára adja vagy e-mailben elküldi nyilatkozatát.

Az elálláshoz Ön felhasználhatja jelen ÁSZF 15.3 pontja szerinti nyilatkozat mintát is, de azt megteheti bármely, az elállásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozat útján is.

Az elektronikus úton megküldött elállást a  Dokonalá Láska s.r.o. a megküldést követően haladéktalanul visszaigazolja.

15.2. Az elállás/felmondás joghatásai

Az Ön elállása esetén a  Dokonalá Láska s.r.o. gondoskodik a megvásárolt termék(ek) haladéktalan, de legkésőbb az elállási nyilatkozat közlésétől számított 14 napon belüli, futárral történő elszállításáról.

Elállás esetén Önt kizárólag a  Dokonalá Láska s.r.o. által megszervezett visszaszállítás közvetlen költsége terheli amely csomagonként 1.890 Ft. Hibás teljesítés (minőségi hibás, sérült termék szállítása) esetén a  Dokonalá Láska s.r.o. átvállalja a termék visszaküldésével járó szállítási költséget.

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a  Dokonalá Láska s.r.o. visszatéríti az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön a  Dokonalá Láska s.r.o. által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli.

A visszatérítést a  Dokonalá Láska s.r.o. mindaddig jogosult visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Ön nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Ön kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

15.3 Kivételek az elállási jog alól

Önt nem illeti meg az elállási jog többek között

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet az Ön utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen az Ön személyére szabtak,
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza,
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, és
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

Az Önt megillető elállási jog alóli további kivételeket teljeskörűen a Korm. rendelet 29. §-a tartalmazza.

Fentiek alapján, állategészségvédelmi és higiéniai okokból Ön az állati felhasználásra szánt, zárt csomagolású termékek (például állateledel, kutyapelenka, rágókák, vitaminok, stb.) esetében kizárólag bontatlan csomagolású, még használatba nem vett termékkel kapcsolatban gyakorolhatja elállási jogát.

  1. Jogérvényesítési lehetőségek

Panaszügyintézés

A Vásárló a termékkel, illetve a  Dokonalá Láska s.r.o. tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Webshop Ügyfélszolgálat

E-mail: info@tokeletesszerelem.hu

Tel: +36 70 745 6200

A  Dokonalá Láska s.r.o. a Vásárlói kérdéseket, kifogásokat és panaszokat e-mailben folyamatosan, a megadott közvetlen telefonos elérhetőségen pedig munkanapokon 12:00-16:00 között fogadja.

A hatályos jogszabályok értelmében a szóbeli panaszt a  Dokonalá Láska s.r.o. azonnal kivizsgálja, és szükség szerint orvosolja, amennyiben a panasz jellege ezt megengedi.

A  Dokonalá Láska s.r.o. az írásbeli panaszt a beérkezését követően harminc napon belül megvizsgálja és érdemben megválaszolja, továbbá intézkedik arról, hogy a válasz a Vásárlóhoz eljusson. Amennyiben a panaszt a  Dokonalá Láska s.r.o. elutasítja, álláspontját az elutasításra vonatkozó érdemi válaszában megindokolja.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Abban az esetben, ha a  Dokonalá Láska s.r.o. és a Vásárló között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita Dokonalá Láska s.r.o -val való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Vásárló számára:

  • Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. A Vásárló jogosult panasszal fordulni az illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz abban az esetben, ha a Vásárló a fogyasztói jogainak megsértését észlelte. A fogyasztóvédelmi hatóságokat a Fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet tartalmazza.  Általános fogyasztóvédelmi hatóságként a fővárosi és megyei kormányhivatalok járnak el.
  • Békéltető testület. A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a Vásárló békéltető testületi eljárást kezdeményezhet. A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A Dokonalá Láska s.r.o-ot, ha a fogyasztó a békéltető testületi eljárást a  Dokonalá Láska s.r.o. székhelye szerint illetékes békéltető testületnél kezdeményezi, a békéltető testület eljárása során kiemelt együttműködési kötelezettség terheli: köteles egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani a meghallgatásokon, valamint előzőleg érdemi válasziratot kell megküldeniük a békéltető testület számára.

További információk a békéltető testületi eljárásról: https://www.bekeltetes.hu

Bírósági eljárás. A Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári peres eljárás keretében.

Online vitarendezési platform. A Vásárló a https://ec.europa.eu/odr weboldalon keresztül online módon is panaszt tehet a weboldalon meghatározott eljárásrend szerint. Az Európai Bizottság által működtetett európai online vitarendezési (OVR) platform célja, hogy a színvonalas vitarendezés lehetőségét biztosítva biztonságosabbá és tisztességesebbé tegye az online vásárlást.

  1. Szerzői jogok
  • A Weboldal szerzői jogvédelem alatt áll, amelyek felett a  Dokonalá Láska s.r.o. minden őt megillető jogot fenntart.
  • A Weboldal tartalmának valamint egyes részeinek fizikai vagy más adathordozóra mentése vagy kinyomtatása magáncélú felhasználás céljából vagy a  Dokonalá Láska s.r.o. előzetes írásbeli hozzájárulása esetén engedélyezett. A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag a  Dokonalá Láska s.r.o. előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.
  • A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően a regisztráció, a Weboldal használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot a Vásárlónak a Weboldal felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Weboldal rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások a Dokonalá Láska s.r.o. előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

 

Jó vásárlást kívánunk!

Prága, 2023.06.02.

Tökéletes szerelem – Dokonalá Láska s.r.o.