Reklamáció, panaszkezelés

Abban az esetben, ha a tőlünk kapott áru sérült vagy hiányos, az itt leírtak szerint járjon el.

  1. A  termékeket a hiba felfedezését követően késedelem nélkül, tisztán, megfelelő dokumentumokkal és a hiba leírásával, illetve a hiba megjelölt helyével kell visszaküldeni cégünkhöz.
  2. Postázza el a terméket a kapcsolattartási címre (Dokonalá láska s.r.o., Slámova 38/8, Prága 10, 101 00, Csehország). A szállítási költség a vevőt terheli. A küldeménynek teljesnek (tartozékokkal és minden dokumentációval együtt) és abban az állapotban kell lennie, ahogy a kézbesítéskor megkapta. Csatolja a vásárlást igazoló bizonylatot a termékhez. Kérjük, mindig használjon csomagolópapírt vagy kartont, hogy az eredeti csomagolás ne sérülhessen a szállítás során. Ne postázza el a csomagot utánvétellel, mert ebben az esetben a küldeményt nem vesszük át.
  3. A terméket a szállításhoz megfelelően be kell csomagolni, hogy ne keletkezzen további sérülés.
  4. Az áruhoz mellékelni kell minden olyan dokumentumot, amelyet a vevő az áruval együtt kapott, azaz számlát, jótállási jegyet stb.
  5. Higiéniai okokból reklamációra csak tiszta terméket fogadunk el.
  6. Az áru átvétele után reklamációs jegyzőkönyvet kap az eladótól.
  7. A hibás vagy sérült árut kicseréljük, vagy a vételárat visszatérítjük.
  8. Az eladó nem vállal felelősséget a termékek nem megfelelő használatából eredő károkért, valamint a külső események és a hibás kezelés által okozott károkért. Az ilyen eredetű hibákra nem terjed ki a nyújtott garancia.
  9. A reklamáció rendezéséről e-mailben vagy SMS-ben kap tájékoztatást. A rendelés kézbesítéséhez hasonlóan a csomag esetleges feladásáról és a szállítás várható időpontjáról is tájékoztatást kap.

 

Ez a reklamációs eljárás 2022.09.01.-én lépett hatályba